Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Περιεχόμενα Ιστολογίου

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Μοντέλα που κατασκεύασα / αγόρασα αλλά δεν παρουσίασα ποτέ

Ιούνιος 2014


Με αφορμή τα σχέδια και τις οδηγίες κατασκευής που βρήκα εδώ και τον ήρωα Dusty της παιδικής ταινίας Planes Ι, έφτιαξα κι εγώ για χάρη του γιου μου περισσότερο το Dusty.
Η πρόκληση για μένα ήταν πως ήταν χαμηλοπτέρυγο και ήταν το πρώτο που θα πετούσα.



Φτιαγμένο όλο από Depron και θερμόκολλα με ένα βασικό setup.

Πέταξε τελικά το ίδιο καλοκαίρι στο χωριό, αλλά πήγε και καρφώθηκε με δύναμη στον καθρέπτη του ηλιακού θερμοσίφωνα στο γήπεδο που πετάγαμε κι έτσι διαλύθηκε. Κρίμα και πέταγε καλά.


Γενάρης 2015


Λαστιχοφόρο δώρο στον γιο, για μύηση... Το διέλυσε φυσικά πολύ σύντομα. Χα χα...


Γενάρης 2016


F-16 free fly για τον γιο πάλι που μου το ζήταγε συνέχεια μετά τα Athens Fly Show 2015


Νοέμβριος 2015

Κάποτε είχα μια Wilga 2000. Καταπληκτικό μοντέλο για αρχάριο. Με αυτό έμαθα απογειώσεις και απλή πορεία. Με τις προσγειώσεις είχα ένα θέμα. Έτσι πήρα έναν βοηθό μια μέρα μη τυχόν και το χάσω σε κανένα χωράφι με δένδρα κι αυτός νόμιζε πως ήθελα να μου το πιάσει όπως θα ερχόταν για προσγείωση. Έκανε ένα μπλοζόν και μου το έσπασε! Έμεινε μόνο το φτερό και με αυτό έφτιαξα ένα άλλο πετούμενο που τα παιδιά επιμελήθηκαν εικαστικά.









Το μοντέλο πέταξε το Πάσχα του 2016 στο χωριό κάπως έτσι



Μάιος 2016


το kit όπως το παρέλαβα

Μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια πτήσης (στο χωριό) του Mini SkyWalker που μοντάρισα από kit γρήγορα-γρήγορα, χωρίς παρουσίαση, αποτέλεσμα της προσθήκης πολλή βάρους λόγω ενισχύσεων (τι πρωτότυπο;! ) μου είχε μείνει μόνο το φτερό και η ουρά άθικτα. Η άτρακτος είχε σπάσει σε τρία κομμάτια από την πτώση!



Σε μια προσπάθεια να τα αξιοποιήσω έφτιαξα αυτό το αντίγραφό του που τελικά πέταξε  μια χαρά στο ίδιο πεδίο που είχε πετάξει λίγες μέρες νωρίτερα (1 Μαίου 2016) το αναβιωμένο HawkSky μου.


Αρχικά με αναδιπλούμενη προπέλα, αλλά αργότερα με κλασσικά μιας και τελικά στολάρει εύκολα και πρέπει να κατεβαίνει με πολλά χιλιόμετρα και τελευταία στιγμή να το σηκώνω μπροστά μου.


η πάνω όψη, αρκετά όμορφο ε; 

και η κάτω όψη, η πρώτη μου σε κόκκινο χρώμα